Gå til innhold

Skjebergrittet 2024 - 11.mai


Anbefalte innlegg

Skjebergrittet 2024 er nå åpnet for påmelding!!!

https://live.eqtiming.com/70852#dashboard

 

Trase:

Traseen kjøres som i 2023 (kort, lang, kort, lang, kort-runde)

Link til traseen finner dere her: https://www.strava.com/routes/3082426892440882122?fbclid=IwAR3LP5eLYX-1rSgh1JvB7DY9OKOFjQ2x3QXBTSPftGXnURFXHNQ-Vj_wGMI

 

Parkering:

Høk: P-plass Høk

Løkke bedehus: P-plass Løkke

 

Start- og målområdet:

Start- og målområdet er på Syverstad Gård (samme sted som i 2023),

Her vil også startnummerutdeling være. Link

 

Starttider:

M/K0-10 - kl. 10:00

M/K11-14 - kl. 10:40

M/K15+ - kl. 12:00

Endret av Stylo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Takk for info!

Dette er et ritt det er lett å anbefale. God stemning, morsom løype, enkel logistikk. Eneste måtte være at Terningenrittet er to dager før. Men løypa er erfaringsmessig morsom enten det går fort eller sakte.

(Som bonus tar man etter rittet en svipptur over grensa for litt handel, og voila det er netto også det billigste rittet i Norge...)

Endret av Øyvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg påstår absolutt en artig løype. Det er vel 50 høydemeter på kort sløyfe, og 200 på lang, så knekkerne er ikke lange. Fulldemper siden det er (mye) terreng. Solid er dog ikke viktig, terrenget er jamt over flytstier.

Sterke bein er (dessverre) alltid et poeng, uansett om det er oppover eller bortover... Men jeg påstår denne løypa er moro for et ganske stort spenn. Jeg hadde det i hvert fall både moro i fjor, og moro pre korona, da jeg var i god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Rittraseen er nå i svært god stand og med værmeldingen som foreligger frem til lørdag vil det være fantastiske forhold i skogen.

Kan vel neste tippe på rekordtider på de fleste!! 

Dette muligens siste Skjebergrittet i nåværende trase.

Skjebergrittet er også det eneste terrengrittet til helgen, så det ingen grunn til å nøle eller vente.

Meld dere på her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var igjennom traseen i går og forholdene fantastiske.

Tørt og fint, men ikke for hardt underlag. Flere artige stier, nedkjøringer og doseringer.

Dette er antakelig siste mulighet for ritt i denne traseen.

 

Håper de som har "sittet" på gjerdet og ventet melder seg på i dag!! I tillegg er det meldt sol og det er gratis drikke og mat ved målgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...