Gå til innhold

GoPro Hero7 Black


saktetur

Anbefalte innlegg

Glemte helt at vi har et utmerket kjøp/salg her på forumet, men nå skal jeg ta den i bruk. Selger altså en pent brukt og ikke minst lite brukt Hero7 Black. Jeg har aldri brukt kamera til bilder, eller andre innstillinger, kun video i 1080 i standard modus. Ellers har man andre innstillinger som: 4K og GPS etc for de som bruker det. Kamera er vanntett til 10m for de som driver med sånt. Dette kamera har aldri vært i vann, har heller ikke vært i bakken, men har liten skramme i linsedekselets ramme (litt uforsiktig ved montering på sykkelstyret) men er ellers uskadd. Linsedekselet er utskiftbart og enkelt å skifte selv om man ønsker å kjøpe et nytt.

Se FINN-kode: 344119357 

Har også en original duallader + 1 batteri som jeg ikke har lagt ut for salg, men for en kjøper fra forumet kan det følge med for en hyggelig pris. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...