Gå til innhold

Growler 40 eller 50? Eller noe helt annet?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

De dagene det er dritvær eller ikke har tid til å ta en ekstra sløyfe på vei til/fra jobb så tar jeg korteste vei igjennom skogen og har den nette lengde på 2km til og fra jobb. Grussykkel fungerer men det er noen kjekke stier slik at turen ned til jobb blir 1-2 km lenger men tar ikke så mye mer en 15-20 minutt isteden for å kjøre bil rundt på 12km. 

 

Har derfor begynt å snuse på en Stihardtail eller XC hardtail med litt slak styrevinkel(Procaliber 8 feks).

 

Kom da over Trekfest med tilbud på Roscoe og outlet hos VPG med veldig fine priser på Growler. Så da vet dere ca budsjett.  Det værste er egentlig hjem da det er 800m sti oppover fra 25moh til 175moh så bør ikke være for dvask og tung oppover.

 

Ellers så vil den bli brukt til flytstier og ikke så mye mer utfordrende. 

 

Noen som har noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Hei! Jeg hadde en Growler 50, men den var litt for stor så solgte den. Det er en traktor (iallfall med dekka som følger med), men veldig gøy på sti, spesielt nedover. Tror ikke jeg ville brukt den som transportsykkel selv med innslag av sti, da den er litt for grov kanskje. Det går jo og er veldig bra på sti, men en litt lettere er kanskje greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, om du kan vurdere brukt så har jeg en rittfulldemper som vil være perfekt til bruken du skisserer. Sender PM. 

Hvis du skal ha hardtail ville mitt førstevalg vært en BMC Twostroke og andrevalg en Granc Canyon fra Canyon, med hevsenkpinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...