Gå til innhold

Rocky Mountain Altitude A70 coil 2023 XL


Anbefalte innlegg

Rocky Mountain Altitude A70 coil 2023 modell selges. Sykkelen er stort sett original, men har fått enkelte oppgraderinger. Felgene er byttet til dt fr 560, da en sånn sykkel fortjener noe mere solid enn de originale. Baknavet har fått ratchet med dobbelt antall inngrepspunkter. 

Jeg sykler mest på en annen sykkel, så den er ikke brukt veldig mye. Den er etter min mening relativt pen, men med enkelte riper og steinsprut samt noe skosubb på kjedestag. 

Størrelsen er xl og i følge Rocky Mountain passer den til folk mellom 185,5-198. Jeg er 185 og har vært fornøyd med størrelsen, men du bør nok ikke være noe særlig under 185. 

Specliste
Ramme: Rocky Mountain altitude, XL
Bakdemper: Fox DHX - nyservet av VPG
Gaffel: Fox float 38 Factory - nyservet av VPG
Hjul: DT370 ratchet 36 t/Rocky mountain nav, DT Competition eiker, DT FR 560 felger. Håndbygget. Rette og ingen bulker
Dekk: Maxxis minion DHF/DHR. Bakdekk er nytt, Cushcore i bakhjulet
Bremser: Shimano XT M8120
Drivverk: Race Face Aeffect 170 mm krank, Shimano XT 12 delt bakgir og hendel, SLX kassett og kjede
Setepinne/sete: Rocky mountain Toonie 170 mm/WTB Volt
Styre: Rocky Mountain alloy 800 mm, 35 mm diameter
Stem Rocky Mountain 40 mm, 35 mm diameter

Sykkelen befinner seg i Oslo

Bilder i Finn-annonse https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=349816749

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg er i Trondheim 24-31.5 og kan ta med sykkelen dit hvis det er interesse for det. Kan selvsagt levere i Gudbrandsdalen/Østerdalen på vei opp eller ned også

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg må i all beskjedenhet si meg enig, og tror at dette blir veldig bra for den som ender opp med sykkelen.
 

Men det er jo som alltid markedet som bestemmer prisen. Og markedet er nok mer i kjøpers enn selgers favør om dagen😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...