Gå til innhold

S: Oppgradert 2017 Specialized Camber Comp Carbon, XL


Anbefalte innlegg

På tide å redusere sykkelparken fra 4 til 3 fulldempere. Min trofaste og godt brukte Camber søker ny eier. Har hatt veldig mange flotte mil på denne, og med bytte av dekk og air shaft i gaffelen har den bla vært med på UB, OV helvegs, Drammenduro, TSR 2 runder, Skjebergrittet...utallige lokale turer, latterlig mange høydemeter i Kongsberg, Nesbyen, Trysil, Gøteborg osv etc.

Godt servet, bruksmerker, ikke helt perfekte felger, men har mange mil igjen. Frontramme er samme som Stumpjumper, med bytte av setestag og bakdemper kan man lage mye gøy. Har BikeYoke-yoke til standard demper.  Mtp moderne geo vil jeg påstå at denne passer folk fra rundt 180cm og oppover et godt stykke. Er selv 190, og det har funket fint, selv om den kjennes litt kort sml mine nyere sykler, helt perfekt til knotesti og trange crux.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=351191371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...