Ivar Nilsen Posted July 22, 2023 Share Posted July 22, 2023 Jeg vurderer en tur til Drammen i morra siden jeg uansett har Skimore medlemskap. Ikke vært der før og det har vel regna en del i dag så spørsmålet er om det er bedre å vente til det har vært litt tørt et par dager eller om det funker fint der borte selvom det er litt vått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Nilsen Posted July 23, 2023 Author Share Posted July 23, 2023 Fasit var ganske fint. Bra grep og ikke støvete. Tror jeg telte 3 små vanndammer i hele Flytløypa. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emtb Posted July 24, 2023 Share Posted July 24, 2023 er keen selv men for en uten bil koster det faen meg 200kr+ vær vei, derfor jeg er så irritert over at det ikke finnes noe særlig alternativ i oslo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts