Topstone5 Posted May 9 Share Posted May 9 (edited) Ærede forum Jeg har skaffet meg ny hybridsykkel etter at min kjære Diamant AR V med flatt styre ble stjålet for noen uker siden. Kjipt, men sånn har det blitt å bo i by. Den nye sykkelen, Diamant Attune Pace, ble levert med noen ubestemmelige kjipe dekk. Trenger nye, og tranger råd. Bruk av sykkelen blir typisk bysykling, og noe tur på bedre grusveier. Har sett på Conti Contact Urban, som ikke er på lager i riktig dimensjon før i juni, Schwalbe Green Marathon og Schwalbe Marathon Almotion. Noen som har erfaringer med disse dekke, eventuelt forslag til andre gode dekk. Edited May 9 by Topstone5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted May 9 Share Posted May 9 Dekka i Marathon-serien til Schwalbe er svært solide, men dei er ikkje spesielt komfortable eller raske. Unntaket er Almotion. Ikkje best på komfort, men både raske og solide. Dersom du prioriterer komfort og ikkje vil ha slangelaust oppsett, kan du med fordel ta ein titt på Panaracer Pasela. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topstone5 Posted May 21 Author Share Posted May 21 Bare en liten oppfølger. Landet på Continental Contact Urban siden jeg hovedsaklig skal sykle på asfalt og gode grusveier. Håper dette blir ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts