Gå til innhold

Kast i felger


Anbefalte innlegg

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg klarer ikke ha/sykle på noe som ikke er så og si 100%. Når det gjelder hjul så bruker jeg å ta en sjekk før/etter hver tur med å snurre hjulene. Begynner det å bli kast går det ikke over av seg selv slik at jeg retter det om det er synlig kast. Hvor mange mm er vanskelig å si, men jeg tolerer pluss/minus 1-2 mm (maks 2). Klart det er enklere når en gjør det selv, men skulle jeg betalt for det ville jeg kanskje strukket det en mm til. Jeg satte bort et bakhjul for bygging for et par år siden til en stødig kar på G-Sport Elverum. Fikk beskjed om å komme tilbake etter at jeg hadde brukt det litt og om det hadde blitt litt kast i det. Så om det er fagfolk du bruker på det så ville jeg tatt det så raskt jeg så det var utenfor min toleransegrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...