Lucky Posted May 15 Share Posted May 15 Jeg er på jakt etter en reperasjonsmanual til Bafang M400 og finner pent lite på nettet. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en manual ? Problemet var at sykkelen døde i lange oppoverbakker med maks belastning og måtte restartes, nå er problemet at fulladet batteri lyser rødt, dvs tomt, når det monteres.Mistenker at det er en kortslutning ett eller annet sted Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas- Posted August 4 Share Posted August 4 Har forsøkt å reparere en M400 (VeloCity fra XXL) som oppfører seg slik du beskriver. Har byttet batteri uten at det hjalp. Min teori er at feilen er relatert til spenningsmåling og at motorkontrolleren kutter for å beskytte et batteri den tror er utladet. Skal demontere den fullstendig når jeg får tid, og oppdatere tråden hvis jeg finner ut noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts