sirsondre Posted June 6 Share Posted June 6 Er på utkikk etter takskinner og sykkelstativ før sommerens bilferie. Har en Volvo XC40 2021-modell med såkalt "flush" takrail til feste av skinnene. Et sykkelstativ skal jeg klare å finne selv, men sliter å finne frem i jungelen av takskinner. Lenken under skal vise kompatible skinner, men jeg klarer ikke å se om prisene her er per skinne eller om de leveres i par? https://www.thansen.no/bil/volvo-xc40-t5-plug-in-hybrid-262hk/transportutstyr/t136722/g2900 Tenkte meg en Wingbar Edge, men ser også her flere varianter til ulike priser uten at jeg klarer å se forskjellen.. Noen som har peiling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson Posted June 6 Share Posted June 6 Hvis du klikker deg inn på hver enkelt av de, så ser du lengre ned på siden (under "Består av") at av de du har på bildet så har den øverste kun én skinne i pakken, nummer to har to - derav prisforskjellen, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts