Gå til innhold

Fox 38 - slark


Anbefalte innlegg

Har en nabogutt som har en fox 38 som det virker som har slark (sjekka styrelager etc). 
 

bruktkjøpt sykkel så jeg vet ikke noe om service etc. 

Google sier meg at bushing play er et kjent problem på fox 38, men spørsmålet er: er dette farlig å sykle med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjasmas skrev (11 timer siden):

Har en nabogutt som har en fox 38 som det virker som har slark (sjekka styrelager etc). 
 

bruktkjøpt sykkel så jeg vet ikke noe om service etc. 

Google sier meg at bushing play er et kjent problem på fox 38, men spørsmålet er: er dette farlig å sykle med?

Slitasje er noe kjent med mange gafler, unngått service er ganske vanlig.

Ikke lest noe spesielt om bushingplay.

Kun farlig for lommeboka, det drar jo med seg flere ting i dragsuget av dårlig/lite vedlikehold.

38 begynner å bli et par-tre år som serie, så har den 2-3år bak seg uten noe vedlikehold kan den jo være utslitt allerede. Siden vi snakker om stash til 12-18000 veil hadde jeg spandert en storservice, evnt reklamasjon/garanti på bushings via vpg(for han fikk med kvittering på kjøpet håper jeg?)

  • Like 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...