SykkelØyvind Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Holdte på å dundre hodet inn i en skarp ende av et trefall forrige uke på vei ned Die Alternative Streif i Gaustadskogen. Reddet meg ut i bekken til høyre. Rett før krysset med Seniorløypa. Hadde dessverre ikke med sag og var ikke mann nok til å løfte treet ut av veien. Hvis noen med sag passerer her så kapp gjerne av den farlige tuppen. Alle andre oppfordres til å være obs. Treet er vanskelig å se når man kommer ovenfra. Det står ut i bunnen av siste berg-renne/rot-renne før Seniorløypa-krysset. Altså her ved der jeg har krysset litt opp og ned midt i kartet. Trespissen sett nedenfra og ovenfra: 4 Quote Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei Sykkeltilpasser hos sFit_Helse Grunnlegger av Terrengsykkelrittet For tiden i utdanningspermisjon. Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.
kruttsalve Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Da har jeg kappet det i dag sammen med noe annet jeg fant i Seniorstien 👍 8 Quote
Recommended Posts