Gå til innhold

Bib over jakke / genser


Anbefalte innlegg

Vi er på Trysil nå og her florerer det som kjent av diverse stilarter. I går, kom jeg f.eks. over en dame som hadde en fleecejakke under selene på sykkelbuksa. En annen mann hadde valgt å dra selene sine utenpå en genser. Jeg lurer på hva det er som driver folk til å ta slike valg.

Noen idèer fra dere andre?

  • Haha 1

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juffe skrev (1 time siden):

Vi er på Trysil nå og her florerer det som kjent av diverse stilarter. I går, kom jeg f.eks. over en dame som hadde en fleecejakke under selene på sykkelbuksa. En annen mann hadde valgt å dra selene sine utenpå en genser. Jeg lurer på hva det er som driver folk til å ta slike valg.

Noen idèer fra dere andre?

Alt kan være en undertrøye/baselayer om du er naken under? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til et fargerikt fellsskap! 😁

Det beste jeg ser er knebeskyttere utenpå jeans, og rusting utenpå en diger collegegenser. Du ser mange av de på f.eks Hafjell. 
At beskyttelsen flytter seg om.. .. jeg mener når de tryner, det får så være. Det ser helt rått ut! 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre med rygg+bryst plate utenpå genseren (kanskje ikke akkurat bomullsgenser) er jo «det nye» i bikepark miljøet, derimot veldig usikker om det er trend eller mangel på kunnskap når det kommer til bib utenpå fleecegenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...