Gå til innhold

Geilo


Hbakken

Anbefalte innlegg

Skal sykle på Geilo i morgen er planen. Lyst til å teste det heisbaserte der, men ser jo også for meg at det gidder jeg ikke en hel dag. 

Tips til fjellrunder med flyt med utgangspunkt i Vestlia (er vel der heisen går og vi parkerer). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger noe på Trailguide men det er en grunn til at det ikke ligger mer der. Det er mye stein mange steder, og der det ikke er mye stein er det mye myr. Nå er det i tillegg ekstra vått i terrenget så de stiene som fungerer best er nok dessverre på andre siden av dalen. På den siden er det nok grusen inn mot Prestholt og tilbake til skisenteret langs ryggen som er best nå. Ligger et par alternativ på Trailguide der og. De stiene er også populære turstier men det er oversiktlig og god plass til både fotgjengere og syklister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geilo var overraskende bra! Løypene i anlegget er få, men bra bygd. Likte den blå nesten bedre enn rød pga kvalitenen på byggingen.

Så tok vi en fjelltur på andre siden etter på, da med Prestholt. Fikk en veldig fin runde på 15km der oppe med mye flyt (men selvsagt jævli mye steiner innimellom).

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Nilsen skrev (På 2.8.2023 den 9.20):

I følge det private segmentet jeg laget for heisturen opp på Strava har jeg tatt den 152 ganger på 3 år så det er kanskje derfor jeg er litt smålei løypene til Geilo 🙂

Bra at dere fikk dere en runde på andre siden, det er mange fine varianter der borte.

Ja det er i overkant mange 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...