Gubben Posted July 30, 2023 Share Posted July 30, 2023 Som ivrig hobbyfotograf har jeg sålangt samlet alle bildene i kjedelige kataloger på PCn, noen av bildene blir skrevet ut i A1 format og hengt på veggen. Fra noe gamle turkamerater fikk jeg en fotobok fra en utenlandstur og den var gullegod, men litt i overkant for helgeturer. Bildene fra min siste helgetur legger jeg nå inn i en word fil og lager en enkel dagbok Hvordan håndterer dere bilder fra turer dere har hatt slik at det blir hyggelig og bla gjennom bildene for ettertiden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted September 11, 2023 Share Posted September 11, 2023 (edited) Er det ikle på Strava har det ikke skjedd 😆 Bilder fra turen legges på Strava. Det er jo enkelt å ha treningsloggen og bildene på samme sted Edited September 11, 2023 by Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espenta Posted September 11, 2023 Share Posted September 11, 2023 Alle bildene lastes opp til Google Photos, også har jeg Chromecast på TV som er satt opp til å vise valgte mapper i passivmodus. Da ruller alle bildene over TV'en så lenge den er på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts