Gå til innhold

Bagasjebærer - Skjermer og Kickstand - Standard?


Anbefalte innlegg

Jeg slo til på et kjøp av en Flyer Uproc2 2.10.

Jeg vil gjerne gjøre denne pendler-klar og det ser ut til å ha fester til skjermer, bagasjebærer og støtte.

Er dette tilbehøret standarisert på noen måte, til 29» dekk?

 

https://www.flyer-bikes.com/de-ch/mountain/detail/uproc2?frame=1&color=237503

Har forstått det slik at rammen er helt lik som den ferdig mekka pendlersykkelen, og slik sett antar jeg at tilbehør kan monteres, men finner ikke noe sted å kjøpe originalt tilbehør

https://www.flyer-bikes.com/en/crossover/detail/goroc2?frame=1&color=237710

 

Endret av Rumpeldunk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sukk... Det pleide å være en form for standarder, men nå føler jeg at mange produsenter finner på egne måter å feste ting. Din sykkel ser jo ut til å ha et brett som festes kun nede ved navet. En typisk billig-hybrid ville hatt festepunkter opp mot setet sånn at "et hvilket som helst" baggasjebrett kunne vært festet.

(Og ikke start meg når det kommer til opplegget med å feste med brett med skrue inn underfra på broen mellom setestagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Drar opp igjen denne. Bestilte i fjor høst originale skjermer og bagasjebærer. Pga håpløs lang leveringstid har delene fortsatt ikke dukket opp. 

Har begynt å tenke at kanskje det er like greit å få tak i noe annet enn originalt, så kan jeg eventuelt ta med meg delene over på neste sykkel også.

Skulle gjerne hatt bagasjebærer som tåler litt last og som en kan hekte vanlige sidevesker på.

Og skjermer, så godt dekkende som mulig, selv om det sikkert ikke blir like bra som originalt.

Tips tas i mot med stor takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...