Gå til innhold

Seteløsning barn 6+


Lurs

Anbefalte innlegg

Hei og tusen takk for et flott forum! Etter å ha vært passiv leser en stund er det på tide med første tråd og et spørsmål som nylig har meldt seg. 

Ønsker å hente jentunge 6 år på skolen som ligger langs pendlerrute, inntil videre nekter hun å sykle 150 hm for egen maskin, ser derfor etter optimalt oppsett for seteløsning på min Specialized 29" hardtail.

Har funnet fram til dette setet https://birk.no/qibbel-6-junior-black-barnesete som festes til bagasjebrett som evt må anskaffes. Er det andre som frakter større barn på sykler som ikke er dedikert for transport og som kan anbefale en ryddig løsning?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg har rett og slett brukt KidReel på skoletransporten til seksåringen. Noen dager er han motivert og trør selv, andre dager klipser jeg han fast og drar. Bruker en liten karabinkrok på håndtaket til Reel-en, slik at jeg har begge hender fri og enkelt kan klipse han fast/løs i min sykkel. 

Endret av suverin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...