Gå til innhold

The New Republic - Tirsdagssykling i Bærum 22.08.23


andersar

Anbefalte innlegg

Tirsdagssykling i Bærum!

Oppmøte ved Reddiken Barnehage 1830. Gamleveien 141, Lommedalen

Har sydd sammen en rute som tåler vårt besøk godt, tross MYE vann i terrenget!

Endret av andersar
  • Like 3

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wattnissen skrev (7 minutter siden):

Hvordan er nivået normalt sett på disse turene? Og hvor teknisk? Som landeveissyklist er det ikke så lett å finne egnede stier helt alene, så dette er aktuelt for meg som bor i Asker.

Tja, jeg vil si nivået er ganske bra. Vi har jo ikke dårlig tid, så vi venter på alle. Vi har ofte med juniorer på 15-16 år og de har klart seg fint. Vi tilpasser tempo/innsats etter oppmøte. Jo flere som møter, jo saktere går det 🙂

Litt avhengig av ruteplan så blir det runde på 10-12km som tar 1,5-2 timer, 5-600 høydemeter. Vi legger inn muligheter for å hoppe av underveis både av hensyn til form og tekniske utfordringer.

 

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (1 time siden):

Tja, jeg vil si nivået er ganske bra. Vi har jo ikke dårlig tid, så vi venter på alle. Vi har ofte med juniorer på 15-16 år og de har klart seg fint. Vi tilpasser tempo/innsats etter oppmøte. Jo flere som møter, jo saktere går det 🙂

Litt avhengig av ruteplan så blir det runde på 10-12km som tar 1,5-2 timer, 5-600 høydemeter. Vi legger inn muligheter for å hoppe av underveis både av hensyn til form og tekniske utfordringer.

 

Takk, jeg er jo ikke helt sylfersk på to hjul, så da håper jeg å få anledning til å lufte fulldemperen mer enn jeg har klart de siste par årene. Satser på å klare å stille noen ganger i løpet av høsten!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...