Gå til innhold

Hvem selger luftige kontorbukser med plass til terrenglegger?


Anbefalte innlegg

Jobber et sted hvor de få damene er frysne, og temperaturen høy. 

Noen som har tips til bukser som kan brukes på et kontor, men som er tynnere enn Dressmann-bomull? Må være plass til "terreng-legger" og ølmage (store størrelser). Ser den ene sivilingeniøren her går rundt i shorts og Jesus-sandaler, men har ikke selv tenkt å gjøre det...så store baller har jeg ikke.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i samme type miljø (heldigvis uten kortbukser, men høy andel åpne sandaler med sokker!) og jeg har med min miks av sykkellår og sykkellegger sverget til bukser fra Ministry of Supply (Lenken gir 25% rabatt på første kjøp og tilsvarende kickback til meg, da jeg har vært kunde der siden starten for snart 10 år siden.)

Akkurat ølmagen har jeg klart å holde meg unna, men de har stoff med veldig høy fleks som holder seg pent og strykefritt, og kvaliteten på både jeans-typene og dressbuksene er veldig bra. Jeg pleier å slite hull i det aller meste relativt kjapt, men disse holder stand lenge.  Jeg har også brukt skjorter derfra som jobbskjorter i årevis, fordi de er strykefrie og kan for det meste vaskes på vanlig maskinprogram. Kvaliteten der var ikke topp i starten men det har blitt betydelig bedre de siste årene.

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...