Gå til innhold

mini edit fra songsvann


Emtb

Anbefalte innlegg

  • Emtb endret tittelen til mini edit fra songsvann

Det ser jo liksom ikke helt uteknisk ut på klippet, men jeg må liksom konsentrere meg for å legge merke til at det er mer krevende enn det ser ut som. Men sånn er det alltid på POV klipp. Beit meg først merke til syndromet når jeg så et klipp av en som syklet Pioneren på emtb. Lettere å "se" det når man har vært der selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazelle.bein skrev (1 time siden):

Hvor er den biten fra 1:19 og ut? Så gøy ut. 

inne i skogen i ved gaustad, er en hel del hopp, de fleste altfor store for meg og veldig slitte. Fort går det! litt skuffet, men gir mere motivasjon for å kjøre enda hardere! syntes det går greit for å hatt 1 ,1/2 år på sykkel

Endret av Emtb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (1 time siden):

inne i skogen i ved gaustad, er en hel del hopp, de fleste altfor store for meg og veldig slitte. Fort går det! litt skuffet, men gir mere motivasjon for å kjøre enda hardere! syntes det går greit for å hatt 1 ,1/2 år på sykkel

Notert! Tror du kommer til å være skuffet veldig lenge om målet er å lage fete POV'er. Bringer han opp siden jeg følger han på Instagram, men det er ikke alle POV klipp fra Remy Metailler som ser like spektakulære ut, selv om jeg garantert aldri hadde syklet den linja selv irl. Noen hadde jeg kanskje syklet i sneglefart. 🙈 Misforstå meg rett, jeg syns absolutt det var verdt å bruke 1,5min av livet mitt på å se det klippet du la ut, og takker for deling!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...