Ivar Nilsen Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 Kan være tidenes tilfeldige sammentreff men etter at jeg ble støttemedlem kan jeg bare svare på poster eller lage nye her og i Turforslag-kategorien? Eller er det jeg som plutselig krysset en aldersgrense og ble boomer? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skogsmatrosen Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 (edited) Opplevde det samme at jeg ikke kunne svare på støttemedlemtråden. Redigert: Nå virket det igjen. Edited August 28, 2023 by Skogsmatrosen Oppdatering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 Takk for opplysningen, det skal være ordnet nå! 2 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Nilsen Posted August 28, 2023 Author Share Posted August 28, 2023 Begynte å lure på om det fungerte som støttemedlemskapet på SATS 😅 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 Flytter denne til forumets underforum. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts