jaknudsen Posted September 5, 2023 Share Posted September 5, 2023 Indre lagerbaner synger på siste verset, så jeg er på jakt etter et nytt eller pent brukt nav. Helst i sort og 36 hull. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted October 2, 2023 Share Posted October 2, 2023 Jeg har ett sort SG-501 8-delt med Gates-drev (kan byttes). Det er 32-hulls hvis du kan leve med det. CL for skivemontering. Girer feil vei, dvs stramming av vaier gir tyngre gir, som var vanlig på denne generasjonen. Muligens jeg også har en skifter. Pris kan være fordelaktig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted October 2, 2023 Author Share Posted October 2, 2023 baronKanon skrev (5 timer siden): Jeg har ett sort SG-501 8-delt med Gates-drev (kan byttes). Det er 32-hulls hvis du kan leve med det. CL for skivemontering. Girer feil vei, dvs stramming av vaier gir tyngre gir, som var vanlig på denne generasjonen. Muligens jeg også har en skifter. Pris kan være fordelaktig. Takk for tilbudet! Sjekket, og det er SG-S7001-8 jeg har, med tilhørende skifter som girer «riktig» vei. Og jeg har akkurat kjøpt ny 36h-felg* (som jeg har bygget opp med eksisterende nav mens jeg venter på en god deal på nytt). Ønsker også så sterkt hjul som mulig, det får mye juling på fortauskanter etc. Så da takker jeg nok pent nei, dessverre. * ref bildet mitt i galleriet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts