Roy Posted September 21, 2023 Share Posted September 21, 2023 Aldeles nydelig sykkel selges, helst til noen som vet hva dette er. Link til Finn annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=320567318 1 Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted September 27, 2023 Author Share Posted September 27, 2023 Solgt! Ser ut til at denne er på vei til et nytt hjem. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Vidar Posted September 27, 2023 Share Posted September 27, 2023 Det er synd at jeg ikke har modulær høyde, så kunne jeg ha eid to stk 😁 grattis til ny eier. Fantastisk sykkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted September 27, 2023 Author Share Posted September 27, 2023 Trond Vidar skrev (2 minutter siden): Det er synd at jeg ikke har modulær høyde, så kunne jeg ha eid to stk 😁 grattis til ny eier. Fantastisk sykkel. Vi har en til på lager i din størrelse, Trond Vidar. Riktig nok litt rimeligere utstyrt en din da, men da kan du ha en til hverdags og en til fest! 😄 3 Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts