Roy Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Aldeles nydelig sykkel selges, helst til noen som vet hva dette er. Link til Finn annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=320567318 1 Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
Roy Posted September 27, 2023 Author Posted September 27, 2023 Solgt! Ser ut til at denne er på vei til et nytt hjem. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
Trond Vidar Posted September 27, 2023 Posted September 27, 2023 Det er synd at jeg ikke har modulær høyde, så kunne jeg ha eid to stk 😁 grattis til ny eier. Fantastisk sykkel. Quote
Roy Posted September 27, 2023 Author Posted September 27, 2023 Trond Vidar skrev (2 minutter siden): Det er synd at jeg ikke har modulær høyde, så kunne jeg ha eid to stk 😁 grattis til ny eier. Fantastisk sykkel. Vi har en til på lager i din størrelse, Trond Vidar. Riktig nok litt rimeligere utstyrt en din da, men da kan du ha en til hverdags og en til fest! 😄 3 Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
Recommended Posts