Gå til innhold

Stiturer fra bommen ved Grønsandveien 21 i Sætre/Røyken


Gubben

Anbefalte innlegg

Det kan se ut som at det byr seg annledninger til å ta faste stiturer fra bommen ved Grønsandveien 21 i Sætre/Røyken. Tror det er der skiløypa starter. Damene mine trener ved klubbhuset til hundeklubben og så får jeg omtrent nitti miniutter på meg til å oppdage nye stier i området.
Har hatt en kort tur innover skiløypa mot storsand. Er det noen fine runder på sti som lokalkjente kan anbefale ?

ser på Strava at det er en del stier som er merket med røde streker, er det stier som er egnet for stisyklling ?
image.png.fe429de6dfe54a25744a08d3fc195904.png

Endret av Gubben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Da ble det en fin kveldstur på våte og glatte stier i går kveld. Tidvis veldig fin runde som kan nyte godt av at flere kjører opp løypa nå i høst. Anbefaler litt grove dekk.
Jeg brukte en drøy time uten stopp, men med to feilsyklinger og litt bushing.
Den nordre delen av runden går pver drenert myr og var våt og bløt, det sørlige strekket må være supert når det er tørt. Jeg for se neste sommer.

2023092402.jpg.d1c720ddfe4348e8a4c1fb8afb3ee632.jpg2023092401b.jpg.7e4e98d74576c61a9593823986fbf6dd.jpg

2023 09 24 01a.jpg

2023 09 24 01.jpg

Endret av Gubben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...