Gå til innhold

Tips hotell på granca fra 13 til 23/12.23


Ivar Elverum

Anbefalte innlegg

Sykler ei uke med kompiser fra den 7, strekker opphold og konemor kommer ned når kompisene er på vei hjem.

jadajada, jeg skal selvsagt sykle etter at hu er ankommet, no trouble osv. 

MEN, vi skal bo et sted. Budsjettvennlig, med kokemuligheter og helst nærere gå på beina utenfor asfalt-mulighet enn nærhet til stranda…

Del 1 bor vi i playa, kan flytte meg litt, men orker ikke las palmas eller helt til mogan

Hu hakke vært på gc, men hva beinstrekk angår er jo stiene opp til utsiktspunktet er jo ganske så fint!

 

budsjett-tips?

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har ikke brukt hotell de siste 5 årene jeg har vært på Granca, gått kun i Airbnb. Merker jo at krona er blitt svakere når jeg skal bestille, men det gjelder vel hotell også. Fordelen med Airbnb er at det som regel er vaskemaskin der, også at alle småting som du ellers må kjøpe som salt, pepper, olje, kaffe, div krydder, pasta, oppvasksåpe, vaskepulver osv stort sett er i leiligheten. I hotell-leiligheter mangler stort sett dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...