Ivar Elverum Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Sykler ei uke med kompiser fra den 7, strekker opphold og konemor kommer ned når kompisene er på vei hjem. jadajada, jeg skal selvsagt sykle etter at hu er ankommet, no trouble osv. MEN, vi skal bo et sted. Budsjettvennlig, med kokemuligheter og helst nærere gå på beina utenfor asfalt-mulighet enn nærhet til stranda… Del 1 bor vi i playa, kan flytte meg litt, men orker ikke las palmas eller helt til mogan Hu hakke vært på gc, men hva beinstrekk angår er jo stiene opp til utsiktspunktet er jo ganske så fint! budsjett-tips? Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrukin Posted October 3, 2023 Share Posted October 3, 2023 Har ikke brukt hotell de siste 5 årene jeg har vært på Granca, gått kun i Airbnb. Merker jo at krona er blitt svakere når jeg skal bestille, men det gjelder vel hotell også. Fordelen med Airbnb er at det som regel er vaskemaskin der, også at alle småting som du ellers må kjøpe som salt, pepper, olje, kaffe, div krydder, pasta, oppvasksåpe, vaskepulver osv stort sett er i leiligheten. I hotell-leiligheter mangler stort sett dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 3, 2023 Author Share Posted October 3, 2023 Fant en slags miks tror jeg. Booka via hotels.com og havna hos rosado430. Leilighet 35kvm med kjøkken og balkong. Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts