Gå til innhold

Utbedre lakkskade


Anbefalte innlegg

Jeg har en funksjonelt ubetydelig, men kosmetisk irriterende lakkskade på en Roubaix SL3-ramme som jeg ønsker å utbedre. Dette er en prosjektsykkel som jeg senere skal gjøre flere ting med, men lakken er fin å starte med.

2023-07-1014_24.49(Custom).jpg.e7c9625d743879c60cc7414b8cb90126.jpg

2023-07-1014_24.59(Custom).jpg.59dd3d64775975d5320eb76da9569130.jpg

Det trenger bare å se akseptabelt ut, men helst så bra som mulig. Den røde linjen vil jeg gjerne ha hel igjen og karbonflekken må være hvit. Finnes det en egnet lakkmaling jeg bare kan pensle på her? Bør jeg fjerne deler av lakken som er sprukket?

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Postede bilder

Du bør nok fjerne all lakk som er sprukket for å få et resultat man blir fornøyd med , lakken har nok løsnet fra rammen mellom sprekkene og dette vil du aldri får pent med å tilføre mer lakk uten å slipe helt ned til carbonet og påføre ny grunning / lakk osv . 
Det blir endel  jobb og du vil nok måtte kjøpe inn både grunning , hvit og rød lakk , kanskje du klarer å holde deg unna den sorte stripa hvis skaden ikke når dit . 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...