Gå til innhold

B&W Bike Box II sykkelkoffert, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Noen som har denne og som kan dele erfaringer?
Skal oppgradere fra en gammel B&W softbag og denne ser ok ut.
Ideelt burde den vært lettere, men så lenge sykkel og koffert kommer
under 23 kg vektgrense til SAS får det være greit.

Finnes det evt. andre bedre alternativer i omtrent samme prisklasse?

 

102707

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • EspenE endret tittelen til B&W Bike Box II sykkelkoffert, erfaringer?

Ja, må demontere bakgir fra girøre på 56+ rammer, og det er litt kål å lukke den siden det er to løse sider som må legges sammen i et kryssende overlappende mønster. Veggene er akkurat så tynne de kan være for at det fortsatt skal føles sikkert. Trang koffert, sleit litt med å plassere styret mtp. lengde på bremsekabler. Sikkert enklere medfelgbrems.

Føltes relativt på grensen med 56 ramme, usikker på om jeg ville fått plass til 58 eller 56 med integrert styre.

Ellers funker den helt greit, men siden det tar en del tid å demontere/montere setepinne, styre/stem og girøre, blir det gjerne til at jeg heller leier sykkel enn å gidde styret med koffert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruskverner skrev (39 minutter siden):

Føltes relativt på grensen med 56 ramme, usikker på om jeg ville fått plass til 58 eller 56 med integrert styre.

 

Ok, min 60 ramme vil derfor ikke være noen god match. Takk for nyttig tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også feste mekanismen i bunn er for svak. Vanskelig å få den til å stå støtt på plattformen og plassere godt i kofferten. 
 

Skulle jeg hatt ny koffert i dag er det klare første valg Douchebag sin, og EVOC Bike Bag (XL) med den bike stand i bunn som en god nummer to.

Endret av Hen9ng
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...