Gå til innhold

Triatlon eller halv IronMan konkuranse


Gubben

Anbefalte innlegg

Undertegnede og junior planlegger deltagelse i Triatlon eller halv IronMan neste år, Det blir en kombo av ferie og konkuranse, romslig budsjett  Junior stiller som breddeutøver og er ikke ranket

Vi ser for oss to alternativer, det  ene er at vi kjører til komnkuransen, den andre er at vi flyr og så eventuelt leier en bil. Er det noen som kan anbefale noen konkuranser der det både er bra for deltagere og støtteapperat, gjerne ett sted der man kan ta en uke sykelferie etterpå.
Hawaii, Asia og Afrika er ikke aktuelt. Det bør være ett sted med grei logistikk mhp reise og ikke avsindig reisetid. Gjerne litt sært sted 🙂

Forslag tas i mot med stor takk !

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun deltatt på to triatlon > 70.3 og den ene var i Helsingør i slutten av juni. Det synes jeg var en fin opplevelse, og kan anbefales. Veldig eksotisk og sært er det nok ikke, men enkel logistikk hvis man bor på sør/østlandet. Fin sykkelløype og meget god stemning i byen.

Tenker det også kommer an på hva slags løype/natur man ønsker. For min del er jeg på utkikk etter noe med en betydelig naturopplevelse, og gjerne ikke hele løpeløypa rundt og rundt i et bysentrum. IM Thun i Sveits, IM Klagenfurt i Østerrike, Challenge Mallorca og Challenge Davos er konkurranser jeg kommer til å ta en nærmere kikk på for å se om de oppfyller de kriteriene.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...