Gubben Posted July 11 Share Posted July 11 Undertegnede og junior planlegger deltagelse i Triatlon eller halv IronMan neste år, Det blir en kombo av ferie og konkuranse, romslig budsjett Junior stiller som breddeutøver og er ikke ranket Vi ser for oss to alternativer, det ene er at vi kjører til komnkuransen, den andre er at vi flyr og så eventuelt leier en bil. Er det noen som kan anbefale noen konkuranser der det både er bra for deltagere og støtteapperat, gjerne ett sted der man kan ta en uke sykelferie etterpå. Hawaii, Asia og Afrika er ikke aktuelt. Det bør være ett sted med grei logistikk mhp reise og ikke avsindig reisetid. Gjerne litt sært sted 🙂 Forslag tas i mot med stor takk ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriksvatn Posted July 12 Share Posted July 12 Har kun deltatt på to triatlon > 70.3 og den ene var i Helsingør i slutten av juni. Det synes jeg var en fin opplevelse, og kan anbefales. Veldig eksotisk og sært er det nok ikke, men enkel logistikk hvis man bor på sør/østlandet. Fin sykkelløype og meget god stemning i byen. Tenker det også kommer an på hva slags løype/natur man ønsker. For min del er jeg på utkikk etter noe med en betydelig naturopplevelse, og gjerne ikke hele løpeløypa rundt og rundt i et bysentrum. IM Thun i Sveits, IM Klagenfurt i Østerrike, Challenge Mallorca og Challenge Davos er konkurranser jeg kommer til å ta en nærmere kikk på for å se om de oppfyller de kriteriene. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts