HeavyDude Posted November 4, 2023 Share Posted November 4, 2023 Jeg har en LG tv , med skral lyd som de fleste TVer. Har derfor prøvd meg med to ulike lydplanker, senest en JBL. Men får ikke lyden synkronisert 100%, noe som er så irriterende at jeg koblet fra lydplanken . Men er det mulig å få tilnærmet 100% synch ? Bruker optisk kobling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted November 4, 2023 Share Posted November 4, 2023 Har du prøvd/kan du prøve å bruke HDMI og koble den til HDMI-arc inngangen? Da skal det være helt sync 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted November 4, 2023 Share Posted November 4, 2023 Forsøk å stille det på Innstillinger -> Lyd -> Avanserte innstillinger -> Samsvarende skjerm og lyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eisa01 Posted November 4, 2023 Share Posted November 4, 2023 Bruk HDMI-tilkobling, det har vel vært standard siste 10+ år 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts