larsfn Posted July 12, 2023 Share Posted July 12, 2023 Gått over til Sram og skal konvertere fra et microspline boss til XD boss på et RF AR30 hjulsett. Hva trenger jeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Erik Posted July 12, 2023 Share Posted July 12, 2023 Du trenger en XD-driver beregnet for det navet du har, kjenner ikke navet til de hjulene, men har selv gjort det samme med et RaceFace Turbine bakhjul. Det brukte RF sitt Vault-nav, men jeg mistenker at det er noe annet på ditt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnebv Posted July 13, 2023 Share Posted July 13, 2023 larsfn skrev (14 timer siden): Gått over til Sram og skal konvertere fra et microspline boss til XD boss på et RF AR30 hjulsett. Hva trenger jeg? Om eg ikkje tek heilt feil, viser "AR 30" kun til felgnamnet. Du må nesten finne ut kva nav du har. Når du veit dette, kan du kanskje sjå litt her om du finn det som passar https://www.raceface.com/collections/spare-parts?pf_pt_product_type=Hub+Parts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts