Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har vurdert samme sete selv en stund, da jeg er glad i Argo-setet jeg har på gravelsykkelen (vanlig Vento Argo R5). Syns de 3D-greiene til de store (Fizik, Selle, Spesh) er overprisa så det frister like mye å prøve en av de 3D-printa kinakopiene til 700 spenn

Posted

Ja de er stivt priset, og veldig kjedelig hvis en  ikke finne seg til rette på det.

Men ingen som en gang kjenner noen som kjenner noen osv.. som har dette eller tilsvarende 3d printede seter?

Posted

Jeg har testet dette, Fizik Antares Adaptive og Specialized Mirror -- Mirror er definitivt favoritten min. Bedre fasong og jeg syntes 3D-strukturen virket mer robust. Umulig å fortelle deg via et forum at setet kommer til å passe deg eller ei.. Sjekk på Finn om det ligger noe der, evt. kjøp setet selv og legg det ut på Finn om det ikke skulle passe. 

• Like 1
Posted

En kan naturligvis ikke gå god for noe for andre ang sete, men jeg er ute etter om det var en generell konsensus angående 3d seter. Det virker jo som en veldig god produksjonsmetode der en kan bygge soner som trykkavlaster. Jeg har brukt fizik arione de siste 8 årene, og når det er passert tosifret timer så gjør det jo vondt.. og jeg har bare tolerert dette.