andrerav Posted December 10, 2023 Share Posted December 10, 2023 Fra venstre: Rock Shox Reba Race Rockshox Recon Manitou R7/R-Seven Rockshox Recon Gold TK Alle er 26" QR. PM på alle unntatt Recon #1. Remote lockout på alle unntatt Manitou. Alle skal være i brukbar stand, men ingen garantier gis 🙂 Gis bort mot henting i Fossegrenda, Trondheim. Sendes ikke 🤷 1 Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted December 10, 2023 Share Posted December 10, 2023 Hei, Jeg kan gjerne ta den Rock Shox Reba Race til junior. Jeg kan få hentet i løpet av uken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerav Posted December 10, 2023 Author Share Posted December 10, 2023 erikskon skrev (1 minutt siden): Hei, Jeg kan gjerne ta den Rock Shox Reba Race til junior. Jeg kan få hentet i løpet av uken. Så bra, da holder jeg av den 🙂 Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders and Posted December 10, 2023 Share Posted December 10, 2023 Jeg kan gjerne ta Manitou og Recon gold. Kan hente iløpet av uka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerav Posted December 10, 2023 Author Share Posted December 10, 2023 Anders and skrev (18 minutter siden): Jeg kan gjerne ta Manitou og Recon gold. Kan hente iløpet av uka Flott, boden min sitrer av pur glede 🙂 Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JB. Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Hvis du ikke blir kvitt Reba Race eller R7, stiller jeg meg i kø for dem. Bygger sykkel til jentungen og da hadde en slik vært midt i blinken. Quote Trondheim I was just riding along... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerav Posted December 11, 2023 Author Share Posted December 11, 2023 JB. skrev (21 minutter siden): Hvis du ikke blir kvitt Reba Race eller R7, stiller jeg meg i kø for dem. Bygger sykkel til jentungen og da hadde en slik vært midt i blinken. Den er grei 🙂 Den gjenværende Recon'en (nr 2 fra venstre) er fortsatt tilgjengelig om den skulle være aktuell 🙂 Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerav Posted December 12, 2023 Author Share Posted December 12, 2023 Mulig jeg bare er blind, men finner ikke noen redigeringsknapp for første post i tråden 🤔 Anyway -- Manitou og Recon Gold TK er gitt bort 🙏 Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 @andrerav hei 🙂 Jeg har sendt deg kontaktinfo i pm, jeg er klar til å hente når det passer deg 🙂 Gode hjul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerav Posted December 26, 2023 Author Share Posted December 26, 2023 Manitou, Recon Gold TK og Reba Race er borte, men Recon (nr 2. på bildet fra venstre) er fortsatt tilgjengelig 🙂 Havner på loppemarked om ingen melder seg. Quote Bli med i MTB Norge på Discord 💬 | Mine Sykkelvideoer 🎬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts