Gå til innhold

Shimano 105 12 delt kassett. Deler


Anbefalte innlegg

Siden det miste tannhjulet sitter "på utsiden" av bosset bare festet i 12 tenners tannhjulet, er låseringen ytterst noe lenger 
enn ved 11 delt, eller kan disse to gå om hverandre? Har klart å legge låseringen et "lurt" sted og sitter derfor bare med en ring for 11 delt.

Forøvrig ser det ut som jeg trenger Y0MV40020 "Spacer A" og Y0MV01000 "Adhesive ring" da jeg har en mistanke om at disse forsvant 
under et "kassettmonteringsuhell" på en veranda med litt avstand mellom terassebordene i fjor høst. Ikke mulig å komme under den uten 
seriøs demontering så kost/nytte tilsier nyanskaffelse. Finnes sånt på lager noe sted? Bikeshop har ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (1 time siden):

Jeg ville bare kjøpt en ny kassett og brukt låseringen derfra. Og gjenbrukt den når det er på tide å bytte.

God plan, ekstra kassett får man jo alltid bruk for før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (23 minutter siden):

Ante ikke låseringen var annerledes enn på 11 delt. Lærer noe nytt hver dag på forumet 👍

Det vet jeg ikke enda. Ny kassett er på vei i posten så da får jeg fasit.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...