Hjulvind Posted February 21 Posted February 21 (edited) Finner ikke ut om det er en eller to slanger i pakken. Har prøvd å ringe, men de svarer ikke på tlf. Prisen tilsier vel to. Noen som vet? https://bikeshop.no/tubolito/33000052/tubolito-tubo-gr-700c-slange-700-x-30-47-presta-42-mm-54-ghttps://bikeshop.no/tubolito/33000052/tubolito-tubo-gr-700c-slange-700-x-30-47-presta-42-mm-54-g Edited February 21 by Hjulvind Quote
altitude Posted February 21 Posted February 21 Har vært en slange når jeg har kjøpt fra Bikeshop. Vill pris på de TPU slangene. Quote
Skoje Posted February 21 Posted February 21 1stk, stiv pris på TPU slanger som @altitude skriver. Kan få tak i rimeligere på f.eks AliExpress om du vil prøve. Quote
Panda Posted February 21 Posted February 21 RideNow på ali. Ofte salg 2 for 70 kr Har brukt de hele siste sesong, null problemer. 1 Quote
Kaiost Posted February 21 Posted February 21 Kjøp Ridenow på AliExpress. God kvalitet og rask levering. Flott pris, jeg kjører på 36g utgaven, syns den kjennes litt mer solid ut enn 28g. Har ganske mange mil på dem. 1 Quote
Panda Posted February 21 Posted February 21 Det må være en helt sjuk profit på de Tubolito slanger, jøss! Greed is good... Quote
Hjulvind Posted February 21 Author Posted February 21 Ja, det er forlokkende. Hvordan er det med avgifter på sånne småkjøp? Sist jeg kjøpte noe på utenlandsk netthandel forsvant fortjenesten i avgift samt et stort gebyr til den instansen som krevde inn avgiften. Men det er noen år siden nå, og det var et større kjøp en dette. Quote
Plankepetter Posted February 21 Posted February 21 Ali er registrert i VOEC så det blir ingen ekstra avgifter. Prisen du ser på sidene er inkludert norsk mva. 1 Quote
Hjulvind Posted February 22 Author Posted February 22 Takker, fant det faktisk ut selv og bestilte 3 stk ridenow i går kveld😃 Quote
Gubben Posted February 22 Posted February 22 altitude skrev (14 timer siden): Har vært en slange når jeg har kjøpt fra Bikeshop. Vill pris på de TPU slangene. Regner med at de prisene går seg til i løpet av sommeren, nå er det bare snakk om å melke de kundene som har mer penger enn vett. Quote
Chalshus Posted February 23 Posted February 23 Panda skrev (På 21.2.2024 den 19.26): Det må være en helt sjuk profit på de Tubolito slanger, jøss! Greed is good... Nei, det er dårligere enn mange andre slanger. Hilsen Christian hos Bikeshop 1 Quote
Recommended Posts