baronKanon Posted March 15 Share Posted March 15 (edited) Tynn og luftig langbukse for stisykling selges, da den egentlig er litt liten. Jeg er 185 med 32" i livet, og får tyn for høyvannsbukser. Passer nok en med 30-32" i livet, men kortere enn meg. Bruker normalt 36" bukselengde. Plass til knebeskyttere under. Pent brukt, skånsomt vasket og med ullblanding i stoffet holdes den luktfri. Kan sendes mot kjøpers regning. Pris 500 Holder til i Oslo Edited March 15 by baronKanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted March 15 Share Posted March 15 Tror jeg må klinke til på denne. Har et par shortser i M som passer meg finfint men kjøpte aldri buksa. Sender deg PM. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted March 15 Author Share Posted March 15 Da er den solgt til Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts