Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En berg og dalbane tur i følelser! Kunne ikke vært bedre regissert, jeg var helt euforisk når dommeren blåste av kampen! 
Dette trengte både United og vi supporterne! 

  • Like 1

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Rashford satte 3-3 hadde jeg et "mindre" gledesutbrudd som fikk AI'en på klokka til svigerfar til å be ham ringe etter hjelp hvis han følte seg truet...

Ikke særlig "intellligent" analysert, men den holdt i hvert fall kjeft da Amad gjorde 4-3.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy skrev (2 timer siden):

En berg og dalbane tur i følelser! Kunne ikke vært bedre regissert, jeg var helt euforisk når dommeren blåste av kampen! 
Dette trengte både United og vi supporterne! 

Jeg gikk i skogen og så kampen på telefonen. Da United utlignet til 2-2, så ropte "JAAAAA" så høyt, at det ble ekko i fjella slik at det jomet over hele området. Måtte faktisk skru ned volumet på kampen for å lytte etter om noen spurte om hjelp. Godt mulig jeg burde svart ja.... Men herregud for en lykke. Jeg har fremdeles ikke landet 🤩

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...