Gå til innhold

Hjelp meg å prise to sykler


Anbefalte innlegg

Har ikke fulgt med på bruktmarkedet i det siste; hva kan være en fair pris på disse to?

2019 Specialized Tarmac SL 6 Comp - Mekanisk Ultegra 11s - 11200 km - ny krank (byttes på garanti i vår) - nye dekk - jevnlig service på verksted - normale bruksmerker

2020 (muligens 2019) Focus Paralane 6.9 (aluminium) - Mekanisk 105 11s - originale aluskjermer - 2100 km - lite brukte Panaracer sommerdekk (<100 km) og 45north Gravdal vinterdekk - pent brukt, noen merker etter chain suck

Endret av MOB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du fortjener respons så jeg kan begynne synsingen da, og jeg tar for gitt at begge sykler er utstyrt med skivebremser. Uten det tror jeg dessverre man skal langt ned i pris.

SL 6 ligger det noe av på Finn. Så langt jeg klarer å bedømme bør vel 20-25k være et fint utgangspunkt for prissetting. 12k for 3-4 år gammel aluminium høres heller ikke krise ut i mine øyne. Så langt jeg klarer å bedømme er du ikke ufornuftig i prisingen din.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...