MOB Posted April 8 Posted April 8 (edited) Har ikke fulgt med på bruktmarkedet i det siste; hva kan være en fair pris på disse to? 2019 Specialized Tarmac SL 6 Comp - Mekanisk Ultegra 11s - 11200 km - ny krank (byttes på garanti i vår) - nye dekk - jevnlig service på verksted - normale bruksmerker 2020 (muligens 2019) Focus Paralane 6.9 (aluminium) - Mekanisk 105 11s - originale aluskjermer - 2100 km - lite brukte Panaracer sommerdekk (<100 km) og 45north Gravdal vinterdekk - pent brukt, noen merker etter chain suck Edited April 8 by MOB Quote
MOB Posted April 9 Author Posted April 9 Hadde vært utrolig hjelpsomt hvis noen kunne bidratt med ball park figures her. Hvordan høres fx hhv. 23k og 12k ut? 1 Quote
RoyE Posted April 9 Posted April 9 Jeg syns du fortjener respons så jeg kan begynne synsingen da, og jeg tar for gitt at begge sykler er utstyrt med skivebremser. Uten det tror jeg dessverre man skal langt ned i pris. SL 6 ligger det noe av på Finn. Så langt jeg klarer å bedømme bør vel 20-25k være et fint utgangspunkt for prissetting. 12k for 3-4 år gammel aluminium høres heller ikke krise ut i mine øyne. Så langt jeg klarer å bedømme er du ikke ufornuftig i prisingen din. 1 Quote .
baroudeur Posted April 9 Posted April 9 23k for SL6 med ultegra (disc antar jeg) er ikke for dyrt i hvert fall. Focus har jeg mindre formening om. 1 Quote Vive le forum!
MOB Posted April 9 Author Posted April 9 Tusen takk! Ja, det er skivebrems på begge. Mer opptatt av å selge kjapt enn å jage den siste tusenlappen, så dette var nyttig input. 1 Quote
Recommended Posts