Gå til innhold

Giro, Assos, Sportful, Castelli, GripGrab, DeFeet


Sepeda

Anbefalte innlegg

Med tungt hjerte tvinger jeg meg selv til å selge kvalitetstøy og -utstyr som jeg ikke får brukt i en for stor garderobe. Lov å gi bud eller be om pakkepris. Send melding.

SalgAssosCasteli.jpg.62d45b09d16a3cd6f2039bb8de923e26.jpg

Giro Synthe MIPS hvit/sølv i L (59-63 cm). Nypris rundt kr. 2.500, men forekommer både dyrere og rimeligere. Ubrukt og oppbevart kjølig og mørkt. Selges kr. 1.200 trukket

Assos Equipe RS S9 sykkelshort sort for herre i størrelse M. Du finner størrelsesguide i lenken. Brukt et par-tre kortere turer. Fremstår som tilnærmet ny, med kun litt overfladisk nupping i setet. Lett å gå seg vill i modellene, men dette er altså ikke innstegsmodellen R S9, som gjenfinnes bl.a. hos Bikeshop, men den hakket mer kostbare RS S9, produktnummer 11.10.190. Ser at nypris hos Milslukern nå er kr. 2.249. Selges kr. 1.200 trukket

ASSOS MILLE GT Summer SS C2 trøye hvit for herre i romslig M. Ny og ubrukt. Usikker på veil. nypris, men gjenfinner den rundt kr. 1200. Selges kr. 600 solgt

Castelli A/C pustende sommer-cap i one size. Hvit, Ny og ubrukt. Nypris kr. 399. Selges kr. 150 solgt

SalgSportful.jpg.8b2bd8faae1911f197a58c33faefb87d.jpg

Sportful Fiandre Light trøye/tynn kortermet jakke for herre i M i synlig oransje. Tettsittende. Du finner størrelsesguide i lenken. Versjon som på bildet over. Fargetonen er nærmest bildet til høyre. Brukt et par turer. Veil. nypris rundt kr. 1200. Selges kr. 500 solgt

Tilhørende: 

Fiandre Light armvarmere oransje i M for herre. Tettsittende. Nye og ubrukte. Nypris kr. 500. Selges kr. 250 solgt

Fiandre Light hansker oransje i L for herre. Brukt et par turer. Nypris kr. 500. Selges kr. 250 solgt

Fiandre NoRain cap oransje i onesize. Brukt et par turer. Nypris kr. 450. Selges kr. 250 solgt

Hele pakken trøye, armvarmere, hansker og caps selges samlet kr. 950 solgt

Sportful er som kjent Castellis søstermerke, og har gjennom årene kledd opp utallig World Tour-ryttere, fra Johan Museeuw til Fabian Cancellara, og Peter Van Peteghem til Peter Sagan.  Sportfuls Fiandre-serie har fått sitt navn etter Flanders/Vlaanderen i Belgia, med sine brosteinsritt i hardt vær. Light-modellene er de letteste, tiltenkt mildt ruskevær. Jeg er så glad i Fiandre at jeg har endt opp med dobbelt opp av Light-serien og selger dermed de ovennevnte.

SalgCastellGripgrab.jpg.0d32c5595863737b9a46676f03f3f4a6.jpg

Mer fluo bang:

GripGrab Primavera Hi-Vis hansker i M/L. Ny og ubrukte i pakke. Nypris kr. 269. Selges kr. 150.

GripGrab Windproof Hi-Vis skull cap i L. Ny og ubrukt i eske. Nypris kr. 289. Selges kr. 150.

Hansker og skull cap selges samlet kr. 200.

Defeet Aireator 6'' Ombre Sunrise Red Orange sokker i 43.-45.5. Not for the timid. Ny og ubrukt/uåpnet. Nypris kr. 199. Selges kr. 100 eller gis som bonus ved kjøp av annet! Solgt

Eldre trøyer:

Castelli Prologo 4 trøye i svart i romslig M. Lite brukt og fremstår tilnærmet som ny. Nypris rundt kr. 800. Selges kr. 150.

Castelli Prologo 3 langermet trøye i hvitt i romslig M. Velbrukt, men pen og uten skade. Nypris rundt kr. 800. Selges kr. 100.

Lignende Castelli langermet trøye i svart med hvit logo i romslig M som jeg ikke er i stand til å identifisere modell for. Velbrukt, men pen og uten skade. Selges kr. 50 eller gratis i pakkepris.

De tre ovennevnte trøyene samlet kr. 200.

***

Send melding.

Kan sende bilder.

Lov å gi bud.

Varene kan hentes i Oslo eller sendes.

Det som ikke forumet plukker opp, legges snart ut på Finn 😮

  • Like 1

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøye ASSOS MILLE GT Summer er holdt av 👍

***

Legendarisk - ang størrelse Castelli-trøyene i M:

Oppleves som romslige komfortmodeller.

Jeg har brystmål på rett under 100 cm, som ifølge Castellis størrelsesguide tilsier L, men M oppleves her som passende.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giro-hjelmen er foreløpig trukket fra salg. Må tenke meg om 😖

For det øvrige:

Om du tenker på noe av dette for deg selv, familie eller venner, ikke nøl med å legge inn et bud. Jeg blir ikke fornærmet, og du skal se at vi blir enige.

Vil gjerne slippe å bruke tid på Finn.

Minner om at jeg også selger lekre ringeklokker fra amerikanske Spurcycles og japanske Crane, så vel som håndlagede bikepacking-vesker fra ukrainske Rogov Bags.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, nå er det så nydelig sommervær at Assos Equipe RS S9 også ryker ut av salget og opp på sadelen.

Så kan jeg forbli forumvenn med Valentino.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Sportful Fiandre er solgt. Likeså Castelli sommer-cap, Castelli-trøyene og DeFeet-sokker.

Gjenstår kun nytt fluo bang fra GripGrab.

Prisene er justert ned.

Om noen skulle ha bruk for noe av dette, blir vi enig om forumpris.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...