Gå til innhold

Arundel Mandible, Spurcycle Original, Crane Suzu, Muc-Off Tubeless Valves V2


Sepeda

Anbefalte innlegg

Salgkomponenterbilde.jpg.b756a8cc020325297edee8289269d261.jpg

Selger høykvalitets bling som er blitt overflødig eller er for gode for mitt røffe bruk. Lov å be om pakkepris. Send melding.

Arundel Mandible flaskeholder i matt sort karbon. Oppgitt til 28 gram. Det finnes som kjent kun tre flaskeholdere: King Cage, Arundel Mandible og andre. Denne er ubrukt, men uten medfølgende bolter (følger som regel med originalt på rammen). Nypris kr. 750 og oppover. Selges kr. 450 solgt.

Spurcycle Original sykkelbjelle i svart og gull. Messing og rustfritt stål. Anerkjent som en av verdens beste bjeller. Laget i USA og impulskjøpt i fjor i Washingtons eldste sykkelbutikk, Bicycle Pro Shop i Georgetown. Klar, ren, høy og langvarig klang som bærer gjennom trafikkstøy. Fleksibelt festesystem gjør det mulig å feste den også over styretape ved hendel. Spurcycle opererer med livstidsgaranti, uten at jeg kjenner til hvordan det praktiseres. Bredt utvalg av reservedeler. Bjellen er kopiert av flere, bl.a. Rockbros, men kopiene er ikke lik hverken i utføring eller klang. Se grundig test her. Ny og ubrukt i eske. Nypris i Norge kr. 850, men ikke tilgjengelig. Selges kr. 700 600 550 solgt.

Crane Suzu sykkelbjelle i kobber. Markedets fyldigste lyd? Tradisjonsrikt fra Japan. Merk at denne har feste som passer til klassiske styrer med diameter 22.2-25.4 mm, ikke oversized 31.8 mm som på moderne landevei/gravel/terrengsykler. Lydprøve her. Knapt brukt. Nypris i Norge rundt kr. 250, men ikke tilgjengelig. Selges kr. 150 solgt.

Muc-Off Tubeless Valves Kit V2 - ett par i 44 mm og ett par i 60 mm. Begge i iridescent, altså olje/flerfarget som på bildet. Dette er siste versjon av Muc-Offs slangeløse ventiler i lettere aluminium og med seks spor/åpninger i bunnen av ventilstammen som slipper luft lettere inn og er kompatible med dekkinnsatser/innlegg. Komplette sett med ventilstamme, 3 gummiringer til forskjellige felger, 2 ventilhetter, 1 ventilhette med felgverktøy for demontering av ventilkjernen, 2 nye og ubrukte ventilkjerner. Brukt kort tid, blitt overflødige ved hjulbytte og fremstår som tilnærmet nye. Nypris fra kr. 299 pr. par. Selges kr. 150 pr. par solgt.

***

Send melding.

Bud er lov.

Kan sende bilder.

Varene kan hentes i Oslo-området eller sendes.

Det som ikke forumet plukker opp, legges snart ut på Finn 😮

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Sepeda endret tittelen til Arundel Mandible, Spurcycle Original, Crane Suzu, Muc-Off Tubeless Valves V2
  • Svar 8
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Da er Arundel Mandible og Muc-Off 60 mm holdt av til Maggan 👍

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muc-Off-ventilen tilbake på grunn av lengde 🙂

Da er altså Muc-Off Tubeless Valves Kit V2 fortsatt tilgjengelig i ett par i 44 mm og ett par i 60 mm, som omtalt i første innlegg.

Tommelfingerelen er gjerne at ventil bør være rundt 15 mm lengre enn felgens høyde.

***

Minner om at jeg også selger klær fra Assos, Sportful, Castelli, GripGrab og DeFeet, så vel som håndlagede bikepacking-vesker fra ukrainske Rogov Bags.

Er åpen for bud på alt - lov å prute eller be om pakkepris!

Om forumet ikke trenger det, ryker det snart ut på Finn 🙂

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god!

Send meg melding med adresse og så bortetter.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crane Suzu og Muc-Off 44 mm også solgt.

Har justert ned prisen på Spurcycle Original, som er det uovertrufne smykket i utsalget 🙂

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne, som kanskje er av interesse om du vurderer Spurcycle Original

Velo/James Huang: A tale of two bells: Spurcycle vs. the counterfeiters

Der finner du også video om produksjon av bjellen.

Og som jeg allerede har lenket til: Rockbros vs Spurcycle - Jamies's ultimate test

Jeg hadde utvilsomt beholdt denne selv dersom jeg hadde ferdes hyppigere blant folk i by og bygd enn jeg gjør på landeveien og blant rådyr og sauer i Marka 🙂

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er også Spurcycle Original solgt.

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...