Gå til innhold

Dekk blåst av felgen


Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt tubeless på de samme hjulene i mange år. Hjulene har alltid vært utrolig lette å få dekk på uten bruk av dekkspaker. For noen dager siden satte jeg på et dekk som har vært satt på flere ganger før (thunder burt). Slet denne gangen litt med å få dekket til å sette seg skikkelig så måtte bruke ganskew høy trykk (50 psi) for å få det til å sette seg rundt hele. Tok så ut luft til normalt trykk. I går når jeg skulle fylle luft i dekket igjen smalt det av felgen ved ca 27 psi, altså lavt trykk. Har noen noe formening av hva grunnen kan være? Klarer ikke sew noen skader på hverken felg eller dekk. Siden det var så vanskelig å få det til å sette seg kan det tenkes at det lå noe størket guffe på kanttråden som har hindret det å sette seg skikkelig? Jeg tror uansett jeg kommer til å kassere dekket, men er nå også litt redd for at dette lettere kan skje med dette hjulet siden det er så lett å få på dekk på det og derfor litt skeptisk til å bruke hjulet på nye dekk. Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...