Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at det er ekstreme ventelister på service om dagen, er det noen I bergensområdet som driver typ "hobbyverksted" og kan se over sykkelen min? Er nokså fersk på mekking/vedlikehold på sykkelen, prøver å gjøre alt skjøl men ikke alltid det strekker til. Har merket gnissing mot klossene på bakbremsen som jeg ikke har klart å justere, tross x antall youtube videoer. Merket nylig ved bytte av hjul at bakhjulet er noe skjevt mot venstresiden av baktriangelet og har gnisset noe mot rammen tidligere, prøvd å fikse opp i det sjøl, men klarte kun å få det rettet opp i det i liten grad (så det ikke gnisser, men ikke 100% rett), i frykt om å ødelegge de nyene hjulene og ramme så vil jeg no helst få få ordnet opp idet så fort som mulig. Girene må nok indekseres, kan nok få gjort dette skjøl men er redd for å fucke det opp til noe enda værre. Merker muligens noe lyd fra bottom bracketet (ikke helt sikker), så muligens det må strammes eller byttes? litt usikker på tiltak der. Setter pris på alt av svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...