Sykkelhøsts Posted May 6 Share Posted May 6 Hei. Jeg ser etter en veske til sykkelen, som kan romme så mye som mulig. Sykkelveska skal festes til den ene sida av baggasjebrettet og det skal være lett å ta den av og på baggasjebrettet. Jeg har fra før av en sykkelveske på 20 liter på den ene siden av baggasjebrettet, som jeg ønsker å bruke sammen med den nye sykkelveska. Sykkelen min er av vanlig voksen herrestørrelse. Hvilken sykkelveske vil dere anbefalle? På forhånd takk for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sun Flyer Posted May 6 Share Posted May 6 Holder en knapp på denne her. Mye fastere følelse enn to sidevesker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted May 7 Share Posted May 7 Korleis ser festemekanismen på den veska ut, @Sun Flyer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted May 7 Share Posted May 7 Blant tradisjonelle sidevesker er vel Ortlieb sine det mest opplagte valet. Her i heimen har vi fleire av dei, inkludert ei på 35 liter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykkelhøsts Posted May 7 Author Share Posted May 7 Sun Flyer skrev (20 timer siden): Holder en knapp på denne her. Mye fastere følelse enn to sidevesker. Hei. Takk for forslaget, men jeg kommer til å gå for en sideveske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykkelhøsts Posted May 7 Author Share Posted May 7 Vemod Zachariassen skrev (5 timer siden): Blant tradisjonelle sidevesker er vel Ortlieb sine det mest opplagte valet. Her i heimen har vi fleire av dei, inkludert ei på 35 liter. Hei. Har du en link til denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted May 7 Share Posted May 7 https://www.utedepot.no/ortlieb/or-f5254/ortlieb-back-roller-xlpro-plus-salsa-dark-chili-2x35-l-ql21 Her er dei i par. Eg kjøpte berre éi, frå Sykkelsentralen i Trondheim. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykkelhøsts Posted May 8 Author Share Posted May 8 Vemod Zachariassen skrev (På 7.5.2024 den 18.39): https://www.utedepot.no/ortlieb/or-f5254/ortlieb-back-roller-xlpro-plus-salsa-dark-chili-2x35-l-ql21 Her er dei i par. Eg kjøpte berre éi, frå Sykkelsentralen i Trondheim. Takk for linken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykkelhøsts Posted May 10 Author Share Posted May 10 Hei. Hvor kan jeg kjøpe en enkel og ikke en parveske på 35 liter? Ha en god helg. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts