msteiro Posted May 10 Share Posted May 10 Siroko dukker opp masse steder virker det som, de teppebomber google-søkene mine og popper opp i diverse YouTube kanaler. Virker som de ihvertfall har ganske solid markedsføringsbudsjett online. Men liker designet på de og en del virker veldig fornuftig designet, som vindvesten som har åpning bak så man kommer til lommene på trøyen under. Noen som har testet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted May 10 Share Posted May 10 Jeg kjøpte noen Siroko-briller for 5+ år siden, og får fortsatt stadig spam på SMS om ulike tilbud o.l. Av den grunn alene vil jeg ikke anbefale å kjøpe direkte fra dem. Brillene var for øvrig en tilnærmet kopi av POC DO Half-Blade, som knirker i brillestengene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msteiro Posted May 10 Author Share Posted May 10 Ser ut som BikeINN selger de, og billigere enn direkte, da slipper man sikkert spamming også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted May 10 Share Posted May 10 Merk at Bikeinn/Tradeinn ikke har VOEC, så du må betale fortollingsgebyr + moms til speditør ved uthenting av pakken. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts