Oyvinsr Posted May 13 Posted May 13 På utkikk etter et relativt rimelig hjulsett med DT nav(ratchet type) og felger som passer/egner seg for gravel-dekk av bredde ca 40mm. Ønsker DT-nav slik at jeg enkelt kan bytte kassett mellom hjulsett. Må ha 12x100 / 12x142 akselstandard, og aller helst centerlock. Quote
Ndreas Posted May 14 Posted May 14 Mulig jeg misforstår noe, men navet har ingenting med mulighet for kassettbytte å gjøre. Det er det bosset (freehub) som gjør. Hvis du vil ha ratchet og DT så er det vel 350 eller lavere som er modellene for det. Men tror du også kan lett ombygge et 370 til ratchet med et kit til 8-900kr. Quote
Stefan77 Posted May 14 Posted May 14 Tipper han tenker å bare nappe ut endcap og bytte kassett inkl boss. Quote
Oyvinsr Posted May 14 Author Posted May 14 Ja, som Stefan77 skriver så tenkte jeg å gjøre det slik for å enkelt kunne bytte kassetten mellom, uten å styre med kassettverktøy. Slik at jeg å kjøpe en ekstra kassett, og så er vel veldig fornøyd med den typen nav. Quote
Recommended Posts