Ivar Nilsen Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Har denne https://bikeshop.no/bikewash/bikewash02/bikewash-pro-20l-høytrykkspyler-smart-batteridrevet-høytrykkspyler-75w meeeen laderen gar gjemt seg i løpet av vinteren 🫣 Er det noen som har en og har lyst til å ta bilde av klistremerket med specs, produktnummer osv som helt sikkert er på undersiden? Quote
Sepeda Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Om du mot formodning ikke skulle finne erstatning, kan gjerne Bikeshop eller @Chalshus hjelpe. Mulig at jeg har en ekstra i boden om det skulle bli krise. Gi meg i så fall et ord, så kan jeg kikke etter den. For den interesse det måtte ha, fører aqua2go samme vasker og mange reservedeler og ekstrautstyr. Selges bl.a. i flere tyske nettbutikker. Vaskeren kan også bruke nettstrøm med spenningsomformer. 1 Quote Selger Velocio Alpha Long Sleve varm trøye i Polartec og merinoull.
Ivar Nilsen Posted May 24, 2024 Author Posted May 24, 2024 Ja, fyrte av en mail til bikeshop også. Takk for info, skal nok finne noe som passer et sted 🙂 Quote
Ivar Nilsen Posted June 7, 2024 Author Posted June 7, 2024 Sepeda skrev (På 24.5.2024 den 20.56): Mulig at jeg har en ekstra i boden om det skulle bli krise. Gi meg i så fall et ord, så kan jeg kikke etter den. Dette viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde så om du har lyst til å selge en er jeg på markedet. Bikeshop prøvde å selge meg en 12V billader og kunne ikke gjøre så mye annet enn å ønske meg lykke til videre i jakten når jeg ikke ville ha den. Nærmeste jeg har kommet er https://www.power.no/tv-og-lyd/lyd-tilbehoer/plugger-og-tilbehoer/ezo-acdc-power-adapter-1000mah/p-198837/store/ men den leverer ut 12V mens den på bildet leverer 17.5V og jeg aner ikke om det er et problem eller ikke. Shipping fra aqua2go var 25 euro for en lader til 18 euro, så da frister kanskje den bil-laderen mer alikevel. Quote
Sepeda Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 @Ivar Nilsen Da skal jeg kikke i boden i løpet av kvelden og sende deg melding! 1 Quote Selger Velocio Alpha Long Sleve varm trøye i Polartec og merinoull.
Sepeda Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 @Ivar Nilsen Bekrefter at jeg har ekstra lader som du kan overta. Skriver det her for å gjøre andre oppmerksom på at jeg også har en haug med reservedeler til vaskeren, om noen skulle ha akutt bruk for spesifikke deler. Men forlater landet for en uke eller to fra søndag. Gi meg gjerne et ord på melding om du kan hente i Sørkedalen/Oslo. Ellers skal jeg få sendt den. 1 Quote Selger Velocio Alpha Long Sleve varm trøye i Polartec og merinoull.
Ivar Nilsen Posted June 7, 2024 Author Posted June 7, 2024 Helt nydelig, nå kan jeg få spylt gjørma av Gambleren sånn at jeg kan selge den og rydde plass til en Slash i boden 🤩 Quote
Sepeda Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 1 Quote Selger Velocio Alpha Long Sleve varm trøye i Polartec og merinoull.
Recommended Posts