Gå til innhold

Styre til grus


Anbefalte innlegg

Hva er spesielt med styrer laget/markedsført for grussykler? Flare? Og vil/må jeg ha det?

Jeg bygger en Crux, og hadde tenkt å bruke et Specialized Expert shallow drop i 42 cm som tidligere var på min Tarmac SL7. Bør jeg se på styrer som er uformet på en annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke slik at man må ha flare for å sykle grus, men jeg har valgt et styre med litt flare på min egen allroad sykkel.

Litt for å ha mer bredde i bukken når jeg trenger det og samtidig en smalere sittestilling på hoodsa.

Jeg fikk litt mindre drop med på kjøpet og det er heller ikke feil for da bruker jeg bukken mer😀

Gikk fra at vanlig styre uten flare på 42cm til et med flare og 40cm på hoodsa og det er bedre på alle måter.

Lurer egentlig på om jeg burde gått til 38cm med en gang😀

Jeg er ikke spesielt smalskuldret, heller motsatt og bruker 760-780mm styrer på terrengsykkel

  • Thanks 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...