Sondrekvivik Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Har alltid hatt integrert garmin mount på styret mitt, men ettersom jeg nå har kjøpt ny sykkel med 2 piece cockpit så lurer jeg på hvilket garmin feste som er best😅setter pris på alle tilbakemeldinger. vedlagt ligger bilder av cockpiten. Quote
LarsB Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Det enkleste er Garmins eget i solid plast. K-edge i fæsi alumulium er også fint. LarsB Quote
SykkelØyvind Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 LarsB skrev (3 minutter siden): Det enkleste er Garmins eget i solid plast. K-edge i fæsi alumulium er også fint. LarsB Jeg kjøpte sånn fænsi K-Edge i fjor. Det falt fra hverandre midt under Dalsland Gravel i fjor høst. To små skruer midt på festet løsnet og festet delte seg i to. Skuffa! Jeg har et gammelt Garmin-feste som er slankere og sitter lavere enn dem som følger med computerne nå. Synes nye Garmin-fester er veldig klumpete og tar for stor plass på styret. Festet er akkurat langt nok til at Hammerhead-computeren får plass. Det har fasong slik at computeren blir sentrert foran stemmen. (i hvert fall nesten) Det har også smal nok styreklemme til at det får plass på 3T aerostyret og ligger lavt foran stemmen slik at det plasserer computerskjermen i høyde med styre/stem. Jeg ser det selges på nett litt her og der. Kontrasten til det andre stygge festet er stor. 1 Quote Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei Sykkeltilpasser hos sFit_Helse Grunnlegger av Terrengsykkelrittet For tiden i utdanningspermisjon. Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.
Recommended Posts