Gå til innhold

Hvilken garmin mount?


Anbefalte innlegg

Har alltid hatt integrert garmin mount på styret mitt, men ettersom jeg nå har kjøpt ny sykkel med 2 piece cockpit så lurer jeg på hvilket garmin feste som er best😅setter pris på alle tilbakemeldinger.

vedlagt ligger bilder av cockpiten.

 

 

IMG_0530.png

IMG_0531.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (3 minutter siden):

Det enkleste er Garmins eget i solid plast.
K-edge i fæsi alumulium er også fint. 

LarsB

Jeg kjøpte sånn fænsi K-Edge i fjor. Det falt fra hverandre midt under Dalsland Gravel i fjor høst. To små skruer midt på festet løsnet og festet delte seg i to. Skuffa!
Jeg har et gammelt Garmin-feste som er slankere og sitter lavere enn dem som følger med computerne nå. Synes nye Garmin-fester er veldig klumpete og tar for stor plass på styret. 
Festet er akkurat langt nok til at Hammerhead-computeren får plass. Det har fasong slik at computeren blir sentrert foran stemmen. (i hvert fall nesten) Det har også smal nok styreklemme til at det får plass på 3T aerostyret og ligger lavt foran stemmen slik at det  plasserer computerskjermen i høyde med styre/stem. 

Jeg ser det selges på nett litt her og der.  Kontrasten til det andre stygge festet er stor. 
 

Favourites - 1 of 1.jpeg

976985.webp

garmin-extended-out-front-bike-mount.jpeg

  • Like 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...