Tons Posted June 30 Share Posted June 30 Hei. Skal sette opp skyvedører foran innhuk som er 140 cm bred og 261 cm høy. Hvor kjøper jeg rimelige dører på mål? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted June 30 Share Posted June 30 Siden det er ganske få som leverer dører så høye som 261 så utgår nok billig ganske fort. Alternativt kan du bygge et skjørt øverst i åpningen sånn at du ikke trenger dører på mer enn ca 240. Da får du mer å velge i med en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tons Posted June 30 Author Share Posted June 30 Skjørt eller kant er absolutt aktuelt. Ser også på muligheten for å tilpasse Ikea pax. Noen forslag på rimelige dører på mål som er 240 høye? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parob Posted July 1 Share Posted July 1 Vi har brukt OPAS (opasgarderobe.no) i to forskjellige hus hvor vi har hatt behov for custom løsninger. Vi bor i samme by som de holder til, så det er jo mer lettvint. Da kommer de hjem til oss og tar mål først, for deretter å produsere skyvedørene, og kommer deretter for å montere. Bor man ikke i nærheten så kan man ta mål selv, hvis man føler seg trygg på at det blir korrekt. Livstidsgaranti på skyvedørene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkitan Posted July 1 Share Posted July 1 Jeg antar at det er skråtak? Du kan uansett ha ~50 cm høye overskap på toppen med dører, og ha skyvedører under. Toppen blir for langtidslagring og krever noe å stå på for de fleste. Det blir dog en del mer jobb enn en ren skyvedørsløsning. Jeg kan også anbefale Opas i Trondheim, men det finnes også mange som det går å bestille på mål fra hvis du ikke bor lokalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soeder Posted July 1 Share Posted July 1 Ingen erfaring med de men sett at megaflisførte Lind er 250 med speil og justerbar høyde: https://www.megaflis.no/garderobe/skyvedorgarderobe/lind-budget-skyvedorsfront-82-cm-speil-12-dor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts