Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mitt relativt nye og lite brukte Wahoo Tickr belt med tilhørende pulsmåler må sies og være relativt på bærtur. Innafor 5 minutter kan den vise både normal og reel puls, og puls både i øvre og nedre skala som burde tilsi at jeg enten bør ringe lege eller i det minste ha en hjertestarter lett tilgjengelig.. Opplever ikke det samme med min Garmin måler, selv med samme bekledning. Noen som har vært borti det samme? Å er det vits og klage til Bikeshop?

• Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg gikk gjennom 50+ eposter med Wahoo og 7 Tickr X-belter på 8 måneder, fikk tilbake pengene til slutt, og har gått tilbake til Garmin og Polar...

Posted

Mener å ha lest tidligere at noen batcher (for en tid tilbake) hadde kvalitetsproblemer, men jeg har vært fornøyd med min TickrX, byttet batteri en gang på de ~2 årene jeg har hatt det. Nå har beltet begynt å bli litt frynsete i kantene, men det er nok greit nok sett opp mot antall dager i bruk.

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Posted

Lokket til batteriet er et svakt punkt på disse. Jeg klarte å ødelegge et av ørene på lokket og da satt ikke batteriet skikkelig i lenger. 

"I never understood wind"
- Donald Trump