Thomassen82 Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 Mitt relativt nye og lite brukte Wahoo Tickr belt med tilhørende pulsmåler må sies og være relativt på bærtur. Innafor 5 minutter kan den vise både normal og reel puls, og puls både i øvre og nedre skala som burde tilsi at jeg enten bør ringe lege eller i det minste ha en hjertestarter lett tilgjengelig.. Opplever ikke det samme med min Garmin måler, selv med samme bekledning. Noen som har vært borti det samme? Å er det vits og klage til Bikeshop? Quote
Magnus Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Jeg gikk gjennom 50+ eposter med Wahoo og 7 Tickr X-belter på 8 måneder, fikk tilbake pengene til slutt, og har gått tilbake til Garmin og Polar... Quote
andersar Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Mener å ha lest tidligere at noen batcher (for en tid tilbake) hadde kvalitetsproblemer, men jeg har vært fornøyd med min TickrX, byttet batteri en gang på de ~2 årene jeg har hatt det. Nå har beltet begynt å bli litt frynsete i kantene, men det er nok greit nok sett opp mot antall dager i bruk. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
janbanan Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Lokket til batteriet er et svakt punkt på disse. Jeg klarte å ødelegge et av ørene på lokket og da satt ikke batteriet skikkelig i lenger. Quote "I never understood wind"- Donald Trump
Chalshus Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Registrere klagen på denne siden først. https://support.wahoofitness.com/hc/en-us/requests/new?_gl=1*1ftx50y*_gcl_au*ODg2NzUxMjEyLjE3MjA2NTU4NDk.*_ga*OTQ4Njg0MDMwLjE3MjA2NTU4NDk.*_ga_Z7E3187MSK*MTcyMDY1NTg0OC4xLjAuMTcyMDY1NTg1NS41My4wLjA. Så får du et referansenummer fra Wahoo du tar videre med Bikeshop. Hilsen Christian, Bikeshop kundeservice. Quote
Recommended Posts