jokr Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Nå er der 11 dager igjen til Valdresrittet. Skal delta for første gang og panikken begynner å spre seg. Hvilke dekk skal man velge? Ser ut til å være mer sti en Birken. Har valgt ut Thunder Burt for Birken. Er dette også gode dekk for valdresrittet eller bør man gå for noe litt grovere? Quote
Gullars Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Det kommer endel an på været, men noe som ruller bra på grus og sitter litt på sti/traktorvei er bra. Tipper jeg og jentungen blir med og da blir det mest sannsynlig Continental RaceKing 2,2 på meg og det samme på jentungen. Det er jo veldig mye grus og litt sti, men det som er av sti er ingen problemer når det er tørt. I fjor derimot var det veldig vått og da kjørte jeg på Aspen bak og Rekon Race framme og det funka greit feste messig, men rulla ikke allverden samt at dekka er tunge for jeg kjørte 2,4 utgaven Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......
Kaiost Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Kjørte på Cross King foran og Race King bak i fjor. Tubeless ca 20 psi. Fungerte greit. Under tørre forhold som i 22 ville jeg kjørt på RK foran også. Quote
Lømo Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Kjørte Aspen 2.4 i fjor , det var helt perfekt og ville gjort det samme i år Quote
Recommended Posts